Serwis komputerowy

Praca przy komputerze, ciągłe rozmowy ze znajomymi przez telefon – ciężko wyobrazić sobie w dzisiejszych czasach życie bez dostępu do takich urządzeń, jednak każdy sprzęt może czasami odmówić posłuszeństwa i przestać działać. Wtedy potrzebny jest jak najszybszy i najlepszy serwis komputerowy. Stawiamy czoła takim sytuacjom, dlatego nasze naprawy wykonujemy ekspresowo i bezbłędnie, by jak najszybciej zwrócić działąjący sprzęt do Waszych rąk.

Serwisujemy sprzęty gwarancyjne oraz pogwarancyjne!

Wyczyścimy zalany laptop, wymienimy zbitą szybkę w smartfonie czy tablecie, złożymy komputer PC, odzyskamy dla Ciebie dane. Sprawdź, co jeszcze jesteśmy w stanie dla Ciebie zrobić.

Wykonamy dla Ciebie:

Laptopy / Notebooki

Ultrabooki • Netbooki • 2 w 1 • Gamingowe

  • diagnostyka urządzenia
  • odwirusowanie oraz instalację oprogramowania antywirusowego
  • instalację i aktualizację oprogramowania (BIOS, Windows, Linux, MacOS)
  • reinstalację systemu operacyjnego Windows, Linux, MacOS
  • wykonanie kopii zapasowej
  • konserwację układu chłodzenia
  • czyszczenie po zalaniu
  • usuwanie niepotrzebnych plików (śmieci) z dysku
  • odzyskiwanie danych
  • zwiększenie pamięci RAM
  • wymiana dysku twardego
  • wymiana matrycy
  • wymiana obudowy i / lub klawiatury

Komputery stacjonarne

Biurowe • Gamingowe • All-in-One

  • diagnostyka urządzenia
  • odwirusowanie oraz instalację oprogramowania antywirusowego
  • instalację i aktualizację oprogramowania (BIOS, Windows, Linux, MacOS)
  • reinstalację systemu operacyjnego Windows, Linux, MacOS
  • wykonanie kopii zapasowej
  • konserwację układu chłodzenia
  • usuwanie niepotrzebnych plików (śmieci) z dysku
  • odzyskiwanie danych
  • montaż podzespołów komputerowych (możliwość zamówienia własnych części)
  • wymiana obudowy (dopasowana do podzespołów)

Smartfony i tablety

  • diagnostyka urządzenia
  • odwirusowanie oraz instalację oprogramowania antywirusowego
  • instalację i aktualizację oprogramowania (Android, iOS)
  • przywracanie ustawień fabrycznych
  • wykonanie kopii zapasowej
  • usuwanie niepotrzebnych plików (śmieci) z pamięci
  • odzyskiwanie danych
  • wymiana obudowy
  • wymiana zbitej szybki
  • przenoszenie kontaktów i wiadomości
  • konfiguracja urządzenia
  • parowanie akcesoriów

Konsole

Xbox One • Xbox Series • PS4 • PS5 • Pady

  • diagnostyka urządzenia
  • instalację i aktualizację oprogramowania
  • przywracanie ustawień fabrycznych
  • odzyskiwanie danych
  • konfiguracja urządzenia
  • naprawa padów (konrtolerów)

Szukasz serwisu?Naprawimy to!

Najczęściej zadawane
Pytania

Długość naprawy jest uzależniona od kilku czynników tj. stopień skomplikowania serwisu, kontakt z Klientem, dostęp do części itd., dlatego zostajemy z Wami w kontakcie telefonicznym i/lub mailowym.

Jeśli jest to sprzęt objęty gwarancją, dołącz dokument zakupu, zabierz oryginalne opakowanie (jeśli takowe w posiadaniu) oraz części pierwotnie znajdujące się w zestawie jak np.: ładowarka, okablowanie, części wymienne. W przypadku naprawy urządzenia pogwarancyjnego, zabierz ze sobą niedziałający sprzęt oraz, w zależności od typu urządzenia, ładowarkę.

Nadal masz wątpliwości?

Skontaktuj się z nami

Tak, pozostajemy w ciągłym kontakcie z Tobą. Powiadomimy Ciebie, gdy:

  • Twoje urządzenie będzie gotowe do odbioru
  • Podczas przeprowadzania serwisu zauważymy nieścisłości – zalecimy ich naprawę oraz podamy koszty z tym związane. Możesz nie wyrazić zgody na wykonanie dodatkowej usługi.
  • Będzie do podjęcia decyzja zależna od typu i sytuacji. Nie podejmiemy żadnego działania bez Twojej zgody.

Zabierz ze sobą rewers serwisowy (dowód przyjęcia sprzętu do naprawy), który jest wymagany, by odebrać urządzenie. Jeśli nie możesz osobiście odebrać sprzętu, przekaż dowód przyjęcia serwisu osobie, która stawi się po jego odbiór.

Zawsze informujemy swoich Klientów o możliwości odbioru urządzeń z serwisu oraz ponownie przypominamy o koszcie naprawy, za które można wygodnie zapłacić kartą lub gotówką.

W przypadku sprzętu pogwarancyjnego udzielamy 30-dniowej gwarancji na wykonaną naprawę, natomiast o urządzeniach objętych gwarancją decyduje producent sprzętu.

UWAGA!

Oprogramowanie nie podlega gwarancji! Oznacza to, że usługi serwisowe typu odwirusowanie, instalacja systemu operacyjnego itp., nie są objęte gwarancją. W przypadku ponownego zawirusowania, reinstalacji systemu operacyjnego itd., Klient ponosi pełny koszt serwisu.

Każde urządzenie przyjmujemy indywidualnie, wystawiając do tego rewers serwisowy. Gdy naprawa zostanie wykonana, skontaktujemy się z Tobą telefonicznie, SMS lub mailowo.

Możesz nadać do nas przesyłkę z urządzeniem przy użyciu Paczkomatu czy kuriera – jak wygodniej. Odeślemy sprzęt z powrotem na wybrany przez Ciebie adres. W paczce możesz również umieścić krótką informację dotyczącą serwisu.

Dane odbiorcy:

EXIT
ul. Stanisława Moniuszki 3
62-200 Gniezno
tel.: 508 500 622
e-mail: [email protected]

W notatce umieść informację o przesyłce np.: sprzęt elektroniczny itp.

Każdy z nas ma swoje obowiązki, sprawy do załatwienia czy pracę do wykonania. Wystarczy jeden telefon, a bez problemu dogadamy się, abyście mogli odebrać sprzęt. Zaczekamy kilka minut lub umówimy termin odbioru w wygodny dzień.

Skontaktuj się z nami

Ten zabieg jest bardzo delikatny i wykonywany na własną odpowiedzialność, dlatego ten proces zostawiamy „bestiom”. 😉